Ny Blogg. Om jag Orkar.

Jag vill starta ny blogg. En som mina föräldrar kan läsa. En som handlar mer om familjen och Dexter. Så jag slipper ringa folk hela tiden. Haha. Usch, jag hatar verkligen telefoner. Nä men när jag hade resdagboken så var det rätt kul när släkt och vänner läste och sådär. Denna bloggen vill jag helst inte att de ska hitta.... Inte för att jag gett ut allt för mycket snaskigheter, men ändå.

Grejen är bara den att fy vad tråkigt det är att sitta och försöka designa till nånting... Och försöka hitta ett domännamn som inte låter sjukt töntigt är assvårt det med. Jag gillar inte mizaru särskilt mycket heller, mest eftersom folk inte fattar vad det betyder, tror väl bara att jag försöker vara häftig med ett namn som innehåller z. FniZz likZzzom. Jaja.

Nån som har nåt tips på någon som typ gillar att göra bloggar? Som skulle vilja göra min lite sådär gratis? Haha. Jag är snål. Och lat. Inte en bra kombination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback