FrisörFobi

Har klippt mig precis. Fy fan vad jag hatar att gå till frisören. Jag känner mig ALLTID som världens fulaste människa när jag går därifrån. De har så konstig belysning, jag vet, det är för att de ska se hur de klipper, men man ser ju allt annat också. Hur glåmig hy man har. Hur stora påsar under ögonen man har. Vad mycket rynkor man fått. Ja ni fattar dealen. Och inte blir det bättre av att frisören alltid ska vara så jäkla piffig och fräsh. Usch. Blev alldeles utmattad av att bara titta på henne. Ha! Och sen så måste man typ sitta och småprata, om ingenting. Hon min frisör var sällsynt dålig på att agera intresserad också. Jag VET ju att de egentligen skiter i vad jag säger, men de behöver ju inte vara så övertydliga. Jag försöker ju egentligen bara vara trevlig och undvika pinsam tystnad, så egentligen borde hon ju vara tacksam för mitt nervösa pladder. 25 minuter tortyr var det. Och sen gick jag därifrån 350 spänn fattigare. Totalt värt det. Or not. Har iallafall inte fulpage längre, alltid nåt.

Sen har vi fått våran ny soffa också! Så sjukt fin är den. Jag är lite kär. Synd bara att den luktar just ny soffa. Det luktar lite äckligt men gott på samma gång, och jag tror att doften ger mig huvudvärk... Men men. Det försvinner väl förhoppningsvis snart.

Känner mig lite sjuk. Har ont i halsen och snorig. Och så soff-huvudvärken på det. Inte så bra. Hade tänkt hänga med E ikväll och käka de där kexen som aldrig blev uppätna sist. Jag hoppas att det går över lite tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback