Bling Bling

Har fått sjukt mycket tid över sedan Dexter börjat sova i sin egen säng... Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, är så van med att ha upptagna händer hela tiden. Riktigt skönt är det iallafall, blir liksom roligare att umgås med honom när jag inte måste göra det 24 timmar om dygnet. Han sover i sin egen säng på natten också, iallafall till en början, sen vaknar han och vill ha mat, och då är det nog mest för att jag är lat som jag lägger han hos oss efteråt. Liksom skönare för mig att amma liggandes. Verkar funka. Wihoo.

Igår var jag i slöddertälje och hälsade på mamma. Kollade på och beställde ring. Blev faktiskt en annan än vad vi kollade på sist, så det var bra att jag åkte dit och testade, och inte bara tog den som vi pratat om innan. Denna passade mycket bättre in med våran förlovningsring. Sen, hör och häpna, så köpte jag ett halsband! Jag som verkligen ALDRIG brukar ha smycken på mig. Men jag vande mig lite vid att ha ett på mig när jag var gravid och hade en sån där gravidpingla. Har saknat att ha nåt som hänger där som jag kan pilla på. Sen när jag var i mammas affär så såg jag den här:

 

...och då var jag ju faktiskt tvungen att köpa den! Den var rätt dyr, men jag fick rabatt, och sen tyckte jag att jag fick unna mig det eftersom jag verkligen aldrig köper smycken annars. Och liksom, en dykare! Jag blev ju kär. Så nu har jag två små bebisar. Moahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback