Gråtmilt Besök

Sjukt vad lite sömn man kan klara sig på egentligen. Inatt sov jag typ från 20-22.30 och sedan från 5.30-10 på morgonen. Och jag känner mig ändå helt okay. Visst, lite trött är jag, men inte totalt förstörd vilket jag känner att jag egentligen borde vara. Konstigt vad man vänjer sig vid. Undrar lite om kroppen går på nån slags förlängd adrenalinkick dock, för det här kan ju inte vara någon längre tid tycker jag... Hmm
.
Idag har E vart här och hälsat på. Hon ska ju blir gudmor till Dexter, och jag känner verkligen att hon är the right woman for the job om man säger så. Männskan är ju typ mer kär i honom än vad jag och H är. Haha. Hon satt och stirrade på honom och började gråta flera gånger för att hon vart så rörd. Och då låg han ändå bara och sov nästan hela tiden. När hon väl fick ha honom i famnen så kom det igen... hehe. Åh, hon är så söt. Känns så kul att jag iallafall har några vänner som engagerar sig i det faktum att jag har barn, för känner på mig att många kommer ta ganska mycket avstånd istället. Men det visar sig väl.

Har för övrigt haft ganska mycket besök senaste dagarna, tre dagar i rad för att vara exakt. Först min ena bror + flickvän, sen min andra bror + flickvän samt min farmor, och idag E. Imorgon så får det nog bli besöksfritt tycker jag. Men då ska iförsej H iväg och storhandla med sin mamma, och då lär ju hon vilja komma och träffa Dexter efter det. Hm. Jaja. Då kan ju H få underhålla tycker jag, bara matningen som han inte klarar av jue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback