Idiot, Försvinn!

SERIÖST vad jag hatar att vara i den här affären. Jag är så färdig med att stå och snacka om cyklar och förklara saker för IDIOTER, som ändå inte tror på vad jag säger för att jag råkar vara brud. Och nu, herregud, så är jag ju gravid också! Vad gör en sån som jag i en verkstad egentligen?! Fittiga jävla idiotkunder, kan de inte bara dra åt helvete? Nu står det en kund (som G för övrigt ringde och sa igår att han skulle komma in, och att han var jobbig) och glor och ställer SÅ JÄVLA DUMMA FRÅGOR. När jag svarar så tittar han på mig som att JAG är dum i huvudet och inte kan ett jävla skit. Säger typ att "Ja nä, så kan det ju inte vara". Ehh. Jo. Det kan det. Gå härifrån nu pissiga fula människa. Du förpestar min tillvaro med din äckliga närvaro. Liksom, idioten klagade på att han fick byta krans och kedja en gång på sin cykel, en cykel som han haft i 10 år. När jag sa att det var normalt, till och med jäkligt lite, så sa han att Nä, så ska det inte behöva vara. Ehm... IDIOT!

...Två timmar senare...

Äntligen har han gått. Köpte cykeln sen iallafall. Efter en timmes strosande runt i butiken och jobbiga jävla frågor. Tror nog att det var ett misstag att sälja till honom, han kommer vara sån som kommer tillbaka och klagar och är jobbig och tar upp mer tid än vad pengarna som man tjänat på honom är värda. Men, inte mitt problem! Moahaha.

Ska träffa E och N efter jobbet. Har inte träffat dem på... hmm... typ ett år. Kanske mer. Usch. Jag är så kass ibland. Ska bli skoj. Känner mig inte så social visserligen, vill helst bara hem och glo på TV, men en fika kan jag nog klara av.

Bara en timme kvar... "Bara". Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback