Mjahapp

Jag fattar inte riktigt hur jag själv fungerar ibland. Vill vara hemma och inte göra något, eftersom jag känner mig helt utsliten, men när jag väl är hemma (som nu) så är jag så sjukt uttråkad. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Orkar inte städa eller göra något i den stilen. Behövs inte heller för den delen. Men vet inte vad man kan göra hemma egentligen. Typ kolla på TV. Och det är ju för i helvete aldrig nåt bra på TV, eller, iallafall väldigt sällan. Måste skaffa en hobby eller nåt. Tror jag ska börja spela WoW igen, bara i några månader innan Myggan kommer. Men det är nåt fel på min dator, det är en massa gröna fyrkanter över bilden när jag ska spela spel, och i vissa fall när jag kollar på film. Vette fan vad som är fel. Beställde nytt grafikkort, men nu trodde H att det inte var det som var fel, utan något annat... Han tyckte jag skulle maila till tillverkaren av grafikkortet, men jag pallar fan inte ta tag i det där. Vill bara ha grejer som funkar. Åargh! Palla?!

Nä. Ska nog äta kladdkaka och kolla på dålig TV och sen sova istället. H jobbar och ska antagligen ta nån öl efter jobbet iallafall, så ingen idé att försöka hålla sig vaken i vicket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback