Duktig Kicka

Har vart sjukt duktig idag! Sorterat alla grejer jag fick av N & K, alla bebiskläder i storlek, och rensat ut de som jag ville ha/inte ha. Sparade en massa rosa grejer, men fick dra gränsen vid klänningar... Känns inte helt ok att klä en liten pojke i rosa klänning. Irriterar mig lite att jag känner så, men men. Sorterade leksaker, slängde en del, behöll det mesta. En påse med djur, en med gubbar, en låda med kassettband och böcker osv. Sjukt organiserad är jag.

Fixat med vagnar också, lyckades kombinera två stycken som inte skulle vara kombinerade, men då det var samma märke på dem så gick det iallafall! Vill att Myggan ska sitta vänd mot mig i vagnen, och den enda av de fyra som vi fick som gjorde det var trasig (ena hjulet lossnar hela tiden). Men kunde ta sittdelen från den och fästa på liggvagnen! Wiee. Min påhittighet finner inga gränser sometimes.

Usch. Håller verkligen på att bli en sån där som bara pratar om sina barn och barnrelaterade saker hela tiden... Men vafan. Inget annat händer ju i mitt liv. Så ni får lite till info angående det... Haha. Jag trodde att vi skulle till barnmorskan idag, så åker dit vid 3 och möter upp med H som hade rast en stund på dagen så han kunde följa med. Sitter och väntar och får plötsligt för mig att vi är där på fel dag. Kollar min mobil, och där står det onsdag, inte måndag... Så frågar min BM när hon går förbi, och hon säger att mycket riktigt, vi är där på fel dag. Usch vad ovärt... Tyckte lite synd om H. Tur att jag inte jobbade och hade tagit ledigt från jobbet... haha. Virrpanna = jag.

Imorrn ska vi till Ikea och storhandla. Ska bli skönt att få det gjort. Behöver grejer hem kan man ju säga. Ser inte så mycket fram emot själva gåendet på stället, vill helst bara att allt poppar upp magiskt hemma hos oss. Tyvärr kommer det nog inte hända. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback