Uttråkad?

Min mamma mailade mig från hennes rehabilteringsresa nere i Spanien (normalt sett så mailar vi inte till varann nämligen), hon frågade om jag har börjat bli uttråkad av att bara gå hemma ännu. Normalt sett skulle man väl ha börjat bli det, men jag är verkligen inte det. Långt ifrån. Tycker det är saker att göra hela tiden! Förra veckan var ju sinnessjuk, med målning och födelsedagar till höger och vänster. Denna veckan har väl vart lugnare, men vart ute på ärenden varje dag, förutom i måndags. Dessutom är ju H ledig minst 2-3 dagar i veckan, och då hänger jag ju med honom. Har gått på promenader, lagat massa god mat, kollat på film, vart på stan och kollat grejer... Idag har jag tvättid hela dagen. Det är besök till barnmorskan lite hipp som happ. Dagarna går liksom. Visst, jag sover länge och mycket, men jag är höggravid, så behöver det! Kollar TV och internet gör jag också. Håller mig själv underhållen liksom. Sen är det ju allt det där vanliga, städa, diska, hålla undan. Orkar ju inte göra allt på en gång, så det blir lite i taget liksom. Så slutsats. Uttråkad? Nej.

Har fixat en massa med räkningar och sånt idag också. Och försäkringskassan. Jag fattar inte vad alla gnäller på FK för. Först Linda (läs föregående inlägg) och deras hemsida är ju verkligen informativ och sådär. Inga problem liksom. Tror den genomsnittliga svensken är lite bakom flötet eller nåt, bara att fylla i papper så fixar det sig ju. Haha. Kanske inte ska skrika hej ännu eller hur man säger. Kommer säkerligen klaga på FK förr eller senare.

Har slutat spela WoW igen. Det var liksom inte så skoj som jag kom ihåg det. Eller, det är kul, men då måste man verkligen anstränga sig. Gå med i en guild, skaffa den där nyaste uppgraderingen, börja raida och sådär. Pallade ju inte försöka sätta in mig i min gamla toppgubbe, så fick starta en ny, vilket innebär att man sitter och gör samma gamla quest som man gjort tre miljarder gånger innan. Inte så skoj. Ska nog skaffa Sims 3 istället. Det funkar nog bättre sen när Myggan är färdig också, så man kan pausa spelet och sådär. Online spel kan nog bli lite tricky.

Jag vet att jag inte skriver här så mycket, men jag har en annan blogg också, en som handlar mer om Myggan och magen. Den kanske jag skriver i lika mycket som här, fast om lite annat. Vill liksom inte skriva en massa om graviditet och sådant i denna bloggen, vill liksom ha en om mig, och en om Myggan. Även fast det är svårt att hålla isär dem ibland. Om ni är intresserade av att läsa den bloggen också, så kan ni skriva en kommentar med mail, så kan jag skicka länk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback