Typiskt.

Haha, gissa om vi gick på restaurang igår? Svaret är nej. Hahaha! Så jäkla typiskt oss. Men vi skulle faktiskt göra det, det var planen, men så åt vi lunch lite för sent och var inte alls hungriga efter bion. Så då var det liksom onödigt. Vi åkte hem istället och köpte Ben & Jerry glass, H fixade fotbad till mig och vi kollade på nya säsongen av American Dad. Minst lika bra (om inte bättre) än restaurangbesök! H filade till och med mina fötter, eftersom jag har vissa problem med att luta mig framåt nu för tiden. Haha, åh, det är så gulligt, men jag känner mig så hemsk. Är ju van att kunna göra saker själv.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Borde göra lite ärenden, inget viktigt egentligen, så kanske struntar i det. Men bara vara hemma hela dagen känns lite tråkigt. Imorgon blir det fullt upp dock, och i helgen kommer E till Stockholm från Umeå och hälsar på. Längtat efter henne! Fått för mig att det var nåt annat planerat också... Kommer inte ihåg. Ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback