Insikt.

Nu har tyskan dragit härifrån. Hon var trevlig, men jag skulle inte dö om jag aldrig såg henne igen. Vilket jag antagligen inte kommer göra. Ha. Jag ville egentligen bara hosta henne eftersom hon skulle göra sitt projekt om CS, och jag ville att hon skulle få min syn på det hela. Dock har nog min syn förändrats lite. Eller, jag tycker fortfarande att det är en jättebra grej! För alla som reser/vill resa. Man får kontakter över hela världen om man är värd, och det får en att vilja resa för att träffa roliga människor igen. Och att bo hos någon som faktiskt är från staden man åker till är ett enormt plus, man får reda på massa saker som inte turistbyrån vet om. Särskilt bra är det om man reser själv.

Men. Jag reser inte. Jag vill inte resa heller. Egentligen. Inte alls faktiskt. Usch vad jobbigt. Jag kommer ju säkert vilja det i framtiden, men nu känner jag mig mätt på det. Jag vill bara vara hemma och mysa och bygga bo. Haha. Riktig liten hemmatönt har jag blivit. Orkar inte engagera mig i massa äventyrliga människor heller, fråga en massa och verka intresserad. Jag vill bara vara hemma ensam, med H, med magen, eller med mina familj och vänner.


Kommer inte att hosta några fler CS:are innan Myggan kommer. Och det blir ju svårt att göra det när Myggan är ute också, i början iallafall. Får se om jag vill helt enkelt. Men det känns som den eran är över. Andra äventyrliga ungdomar får ta över så jag får gå i pension. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback