Födelsedag. Igen.

Fikat gick bra. Helt slut efteråt, både fysiskt och psykiskt. Jobbigt att ha något sådär som man måste fixa för, är så mycket att ha i huvudet samtidigt, särskilt när mitt huvud redan är upptaget med en massa tankar på bebisen. Det går verkligen inte att INTE tänka på Myggan, på hur det ska bli och allt. Sådan stor förändring i livet liksom. Känner mig ärligt talat livrädd i perioder, och i andra känns det hur lugnt som helst. Tror inte det går att förbereda sig, men min hjärna verkar inte fatta det, den vill tänka på det hela jäkla tiden iallafall. Mjaja. Fikat då. Kom 19 pers till slut. Men fikat var inte ens i närheten av att ta slut. Så nu har jag en massa kanelbullar, en hel kladdkaka, en massa kakor och sockerkaka i frysen. Kan ju vara bra för framtida bruk iallafall. Och jag fick en videokamera! Wohoo. Har dock inte använt den ännu då jag inte fick något minneskort till den. Lite snålt. Haha. Nä, men jag fick pengar av lite folk så kan köpa minneskort för dem. Har bara inte orkat ta mig utanför lägenheten. Idag var första gången jag satte foten utanför dörren på... jag vet inte hur länge. Fredags tror jag var sist. Och idag så gick jag bara ner till närbutiken, var utomhus i kanske 2 minuter. Usch. Dåligt av mig.

Imorgon fyller jag år på riktigt. Har inga direkta planer, förutom att jag ska umgås med H och gå ut och äta på "riktig" restaurang. Haha. Vi är så white trash oftast annars, båda älskar McD, pizza och sådant. Och vi älskar att vara hemma, och göra "ingenting". Man gör ju alltid något såklart, men liksom inget som man kommer komma ihåg om en 20 år. Men vi trivs med det, så why not? Men imorgon ska vi alltså göra något. Riktig restaurang. Jag vet inte, jag känner mig alltid så obekväm. Och att betala massa pengar för mat... I don't know. Känns inte okay för mig. Man betalar väl för upplevelsen antar jag, men när man inte gillar upplevelsen så är det ju lite onödigt. Ha! Särskilt nu när jag är gravid. Kan ju knappast klä upp mig. Har typ 2 outfits som jag kan ha numera. Vi får väl se hur det blir. Kanske kan gå på bio också eller något också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback