FotRelaterat

Huvudvärken och illamåendet är borta idag. Skönt! Har tagit tag i massa saker som jag skjutit upp. Är så satans lat med vissa saker... Jag har inte orkat leta fram min nagelklippare sen jag kom hem från Thailand till exempel. Så det gjorde jag idag. Ja. Det är min definition på att ta tag i saker. Ha ha! Shit vad är det för fel på mig? Men jag är glad över att ha nyklippta naglar nu. Tur att man är lättunderhålld. 

Har vart ute på promenad idag. Första gången på två dagar som jag satte foten utanför dörren. Jag vet att det vart sjukt fint väder och allting, men det där med sol känns inte så lockande just nu. Vill mycket hellre sitta inne och pula med datorn eller kolla på TV. Igår kunde jag dessutom inte göra nånting, mådde så jäkla kasst. En annan anledning är att mina fötter är helt avvanda från att gå med skor. Får skavsår och blåmärken på fötterna av alla mina skor. På olika ställen av de olika skorna. Ett par på lilltårna, det andra paret ger skavsår på hälen och det tredje paret ger mig blåmärken ovanpå foten. Kul. Har ju gått i flip flops i 7 månader så kanske inte så konstigt, men trodde ändå att det skulle ta längre tid att avvänja fötter från skor. Thailändare har ju världens bredaste tår typ, tror det är för att de aldrig har skor på sig. Eller, nu säger jag thailändare som en hel grupp, men så var det på Phi Phi iallafall. Bangkok är nog annorlunda.

Har vart skitsugen på kanelbullar ända sen jag kom hem, har köpt en hel del på diverse affärer och caféer, men det blir ju dyrt i längden, så jag har bestämt mig för att baka en massa själv! Åh, kommer bli så satans gott. Fast det blir ju aldrig samma sak när man gör själv... Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback