Uppdatering från Kossan

Midsommar var trevligt, och städat. Märks att alla börjar bli äldre. Maten räckte och blev över, trots att det kom 4 stycken till på festen... Haha. Oroa sig i onödan, check! Vi satt ute hela dagen och mestadels av kvällen. Blev rätt kallt, och det regnade nästan hela tiden, men det var som ett litet tak så vi blev inte blöta iallafall. Sweet. Tyckte inte det kändes så jobbigt att inte dricka, kändes mest skönt faktiskt. Att jag hade en legitim orsak att säga nej tack.

Var och prövade mammabyxor idag. Och shit, vad ugly alla var. Passa inte mig för fem öre. Framförallt var de så satans korta. Blev lite deprimerad faktiskt. Kände mig som en fet kossa. Men allt klämmer på magen nu, fast jag har gummisnodd i första knapphålet. MÅSTE ju skaffa. Nu fanns det inte så mycket att välja bland på det HM som jag var på. Kanske finns mer nånannanstans. Men har ju ingen tid att gå och leta heller. Ska försöka hinna en sväng imorgon efter jobbet till POP, deras brallor kanske är snyggare. Suck. Önskar att jag var sån som hade tajts och tunikor, vad mycket lättare allt skulle bli då.

Kommentarer
Postat av: Duktiga Annika

Det ligger en second hand-mammabutik på Bergsgatan(precis vid Rådhuset). Har aldrig varit inne där, men ibland ser det rätt ok ut i skyltfönstret.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback