Ingen Rast, Ingen Vila

Vad händer med tiden egentligen? Känns som att jag inte har tid att göra nånting över huvud taget. Jobbar och sen har jag ungefär tre timmar på kvällen (7-10)  innan jag blir så sjukt trött att jag måste lägga mig. Hoppas att den här tröttheten försvinner snart, enligt böcker och sådär ska det bli bättre nu i vecka 13, så jag hoppas på det. Har visserligen blvit bättre, innan ville jag sova 10 timmar på natten och helst sova middag också. Haha.

Ja, så i helgen var Johanna här. Jag bodde ihop med henne de första två månaderna i Thailand, så det var skoj att träffa henne igen! Vi var ute en sväng i lördags, med N och hennes kille, och brorsan och hans tjej. Alla drack, jag med, fast cola förstås. Kändes ändå mer okay än vad jag trott att det skulle göra. Åkte hem rätt tidigt iallafall, så det var skönt. I söndags var vi tvugna att storhandla mat, och resterande söndag gick åt till att laga all den mat som var tvungen att tillredas omedelbart. Så helgen var väl rätt skoj, jag gillar ju ändå att laga mat. Särskilt nu när jag inte fått göra det på x antal månader.

Igår träffade jag M för första gången sen jag (och hon) kom hem. Hon blev inte så överraskad som jag trodde att hon skulle bli, tydligen hade fyra av hennes vänner gått och blivit på smällen medans hon vart borta. Bland annat en überflata. Verkar som det är någon slags trend att gå och bli ihop med killar i flatvärlden nu för tiden. Hur nu det kan vara en trend...

Ikväll ska jag bjuda mamma på sen mors dags middag. Det är faktiskt hennes fel att det blev så sent, hon har inte haft tid innan. Visserligen inte jag heller. Haha. Men iallafall. Så blir inget av "ta det lugnt" ikväll heller. Imorgon har jag inget planerat på kvällen och tänkte försöka behålla det så också. Så jag kan svara på lite mail och bara glo på TV eller läsa bok eller något. Läser Shantaram nu, och den är hur bra som helst! Jag vet, jag är lite sen. Hehe.

Blää. Jobba lite kanske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback