Flitig Är Jag Minsann

Oj Oj. Idag har jag legat i må jag säga. Gick upp astidigt och åkte till Stockholm för att hämta ut mitt visum, har ju bara skjutit på det i en typ en vecka... Eh.. Som tur var så va det inget problem, bara att hämta ut. Så nu var det klart. Känns skönt som attans. Efter det gick jag och köpte biljetter till en filmfestival som är på torsdag i Stockholm, Banff Mountain Film Festival, om extremsport och annorlunda kulturer. Tror jag kommer bli mycket intressant! Efter den utflykten så gick jag till apoteket, inhandlade bra att ha grejer där, såsom solkräm, tigerbalsam och magproblemstabletter... Sen tillbaka hemåt, in på banken och fixa kreditkort som kan vara bra att ha utifall att mitt visa kort blir stulet/borttappat och jag står där utan pengar och utan nånting över huvud taget. Inte meningen att jag ska använda det, men OM något händer kan det vara rätt bra att ha. Sedan köpte jag en telefonbok så jag kan skriva ner allas kontaktuppgifter OM min telefon blir stulen/borttappad. Fixade även en fullmakt så att farsan kan fixa grejer åt mig medan jag är borta om det skulle behövas. Sen köpte jag 2 stycken bikini överdelar, som jag för en gångs skull gillade! Aslätt att hitta underdelar tycker jag, men upptill blir det svårare. En var iallafall mer dykvänlig och en mer att ha på stranden och glassa runt i. Wohoo. Sen gick jag och bokade bord på restaurang tills på onsdag kväll när jag ska ha lite avskedsmiddag med familjen, och efter det pallra jag mig till musikaffären och kollade om jag eventuellt skulle kunna få sälja min bas där. Det fick jag efter lite tjatande, egentligen tar de bara inbyte. Fick ju inte direkt några mängder med cash för den, men bättre än inget och en sak mindre som jag måste förvara någonstans och ha dåligt samvete över att jag inte använder.

Nu är jag hemma och väntar på att S ska dyka upp. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men skulle gissa på att det blir mest bara hänga och göra ingenting eftersom jag känner mig typ helt slut efter dagen, och hon hade jobbat över och vart uppe tidigt imorse också. Kanske lite guitar hero.... Hmm. Måste passa på nu, för på torsdag kommer det en tjej hit och hämtar min TV. Haha. Efter det får jag glo på datorn om jag vill kolla på nåt. Weird.

Männskan som vann soffan på Tradera verkar vara ett riktigt praktmongo för övrigt. Får se om personen i fråga kommer och hämtar den eller inte. Han försökte pruta ner priset via telefon och så gör man liksom bara inte. Jag får ju betala procent på försäljningspriset till Tradera. Och dessutom kanske det var någon annan som skulle kunnat betala det som de vann soffan för. Åuh jävla idiot. Försökte keep my cool dock, ville ju inte göra han alltför sur. Chansen finns ju att de kommer och hämtar den iallafall. De hade noll omdömen från Tradera innan, så de fattar väl inte riktigt hur sidan funkar. Annoying alltså, det här är exakt varför jag normalt föredrar Tradera framför Blocket, blir det ett pris så blir det. Inget jävla tjafs. Vette fan vad jag gör om de inte kommer dock... Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback