Organisera?

Jag har faktiskt gjort det jag skulle i helgen! Okey, inte städat bilen, men det har ju vart skitväder, så det var inte så mycket att göra åt. Har fyllt i min visa ansökan enligt konstens alla regler, bokat hostel första natten i Phuket bara så att jag får en giltlig adress att fylla i visa papper med, tagit ett fult passfoto (varför VARFÖR ser man alltid helt hemsk ut på dem?), så nu är jag redo inför imorgon bitti. Ser inte fram emot att behöve gå upp klockan 8.30, men vad gör man? Behöver nog göra det på tisdag också, för jag måste städa bilen innan pappa åker till jobbet om jag ska göra det ute hos honom. 

Har fått bilen såld nu också! Wihoo! För lite mindre pengar än jag räknat med visserligen... Men den är rätt crappy alltså. Ska klaga till farsan, för det känns faktiskt som att han lurat mig. Den är ju i exakt samma skick nu som den var när jag köpte den av honom, har knappt kört något alls med den. Och nu får jag sälja den för 5000 mindre än jag köpte den för. Dålig stil tycker jag. 

Anywho. Jag känner mig så konstig. Det känns som jag har så mycket att göra, men samtidigt så har jag typ inga planer. Blir assvårt när någon frågar om vi ska hänga. För jag vet att jag har asmycket att ta tag i, men samtidigt är jag inte riktigt säker på vad det är. Förvirrad är nog rätta ordet. Borde skaffa nån slags kalender. Men skulle säkert glömma bort att skriva upp saker däri ändå. Moaha.

Status på Tradera: 17 auktioner med säljande bud, total summa 461kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback