Som Super Mario, Fast Tråkigare

Har gjort massa saker i helgen. Bland annat plockat svamp(!), träffat min lillasyster & farsa, spelat GH3 tills jag fått kramp (spelar på Hard nu, finally!), vart och köpt en dataväska och en extern hårddisk (som fungerar... alltid ett plus) hängt med yngsta brorsan och hans flickvän och dansat fuldans så jag vred mig av skratt. Gäller ju att ligga i nu när jag drar snart... Usch. Vill knappt tänka på det. Så konstigt, jag är glad som fan för att jag ska åka eftersom det är det som jag längtat till i typ 8 månader. Samtidigt är jag ledsen för alla människor som jag lämnar... Nu när jag vart ledig har jag ju haft tid att umgås med dem, och det gör ju bara att jag inser hur mycket jag tycker om dem. Kommer verkligen sakna så många. Men iförsej så är det ju kanske inte så att vi aldrig mer kommer ses. Däremot så kommer det ju aldrig bli likadant som det är nu igen, om jag inte flyttar tillbaka till Sverige igen ganska snart. Det är ju inte min plan dock... Men jag ska aldrig säga aldrig. Om jag inte trivs tänker jag inte vara helt principfast och vägra åka hem. Är ju orolig som fan för det. Har satsat så mycket på det här nu, skulle vara så oerhört jobbigt och störigt om jag kommer dit och bara känner att jag hatar det. Åuh. Jag får helt enkelt låta bli att tänka på det. Ganska svårt dock. Gäller att hålla sig sysselsatt.



En snygg bild på mig i skogen, letade i typ en timme efter kantareller och hittade NOLL zero zipp stycken. Så fejkade en bild... Haha. Det är inga svampar där. Ha! Dock så hittade vi en massa typ en kvart senare när jag upptäckte att det visst var skogskantareller som växte där och inte trattkantareller... hade letat efter helt fel grej. Hittade asmycket sen! Jag äter inte svamp för övrigt, men att vara i skogen är rätt mysigt. Om man bortser från myggorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback