Overload

Åh, det här suger så mycket. Som att jag inte hade tillräckligt mycket skit att tänka på redan innan? Rättegången för farsan kommer antagligen inte bli förens efter jag åkt. Så nu ska jag gå runt och oroa mig för det igen. För min syrra har ÄNTLIGEN börjat bli lite mer säker på sig själv, inte mått lika dåligt, faktiskt börja tycka att skolan är rolig (det är typ ett mirakel, jag skojar inte)... Ska farsan liksom komma in i det och bara fucka upp allt igen då? Fy fan. Det är inte rättvist alltså. Hur många gånger kan man liksom fucka upp sina barns liv? Jävligt många tydligen. Jävla fucking idiot jävel. Även om han nu inte gjort det, och han talar sanning, så liksom what the hell? Borde väl veta bättre än att sätta sig i den situationen? Jag blir så trött.

Och jag har så jäkla mycket grejer i huvudet hela tiden. Har minst 2 saker inbokade varenda dag den här veckan. Imorgon MÅSTE jag tvätta bilen, och på kvällen ska jag äta middag med mamma. Vet inte alls hur och när jag ska kunna göra det om det ska regna imorgon också. För på fredag är jag upptagen hela dagen. Ska hämta mitt visum på morgonen, sen träffa en CS-brud och visa henne stan (VARFÖR säger jag ja till sånt för? Jag har fan inte tid.), efter det ska jag träffa S, M, E och lite andra brudar och förbereda kostymer tills på lördag när det är maskerad. På lördag har jag arrangerat ett CS-möte, det första någonsin här (återigen, varför väljer jag att göra det just nu? jag flyttar ju för fasikens), på kvällen är det maskerad. På söndag ska jag ut till mormor och morfar och hjälpa till att röja undan, eftersom de ska sälja sitt hus. På kvällen ska jag lämna över bilen. Så. Det är imorgon eller aldrig. Och det skulle det vara om jag inte hade allt det här planerat också, för pappa (den bra versionen) åker iväg hela helgen, och det är hemma hos honom som jag måste göra det.

Åuh. Jag dör. Hatar att ha såhär mycket planerat. Måndagen får jag antagligen spendera med att förbereda paketen för mina Tradera auktioner. Måste ju försöka ta reda på fraktpriser också... Auktionerna är för övrigt uppe i totalt 768kr. 4 dagar kvar.

Ska sätta ut annonser på soffan och TV:n också. Några kronor borde man få, och dessutom så får den som köper den komma hit och hämta skiten. Min kobra telefon ska jag nog sälja också. Den har legat i en kartong hur länge som helst. Känns som att jag behöver dom pengarna mer än affektionsvärde (som jag inte har).

Märks det att jag försöker koncentrera mig på annat? Märks det att jag har börjat gnissla tänder när jag ska sova och spänna käkmusklerna så jag har helt ont i hela huvudet när jag vaknar?

Trodde väl det.

Kommentarer
Postat av: mady

annars kan du ju alltid ge kobratelefonen till mej :) blink blink

Postat av: mizaru

Eller så kan du köpa den. ;P

2008-09-10 @ 23:31:29
URL: http://mizaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback