Roligt Kontoutdrag

Tjoho. Jag är rik. Handpenningen på lägenheten har kommit in, plus att jag kunnat spara 3000 spänn denna månaden. Får in lönen imorrn också, och när som helst dimper skattepengarna in på kontot också. Känns sjukt att ha så mycket pengar på kontot, liksom overkligt. Inte van... Haha. Ska försöka låtsas som att jag inte har de där pengarna ändå, så kanske lika bra att det inte känns verkligt.

Bra grej med att ha surfare är att man får en massa gratis mat och disken diskad varevigaste dag. Inte så pjåkigt. Idag har jag dock "ledigt". Skönt att vara lite själv faktiskt. Imorrn kommer som sagt M och ska vara här tills den 26:e. Och idag fick jag ett till request av 2 stycken från Frankrike som vill vara här typ den 26:e till 28:e.. Hmm. Jag är så satans kass på att säga nej när de skickar så gulliga mail. Och dom här är verkligen inne på det där med CS också, har massa referenser och Vouches och grejer. Jag sa att jag nog kommer vara upptagen med att flytta och så, men att de fick komma hit om de ville. Så får väl se om de dyker upp.

Hade helt glömt bort att det är Mors dag på söndag... Mamma ringde och frågade om jag hade tänkt komma, och jag fattade först inte alls vad hon menade, inte som att jag kan tänkas komma dit utan att bli bjuden tyckte jag. Men sen klämde hon fram att det var Mors dag till slut, och jag kände mig som världens största as. Dessutom fyller mitt gudbarn år den dagen... Såatteh, jag kan ju glömma att försöka hinna flytta denna helgen. Får ta allt nästa vecka helt enkelt. Wohoo. Åh jag vill verkligen inte. Buhuu... synd om mig.

Känner mig lite sjuk. 2 av mina senaste surfare har vart sjuka, så får hålla tummarna att de inte smittat mig. Fast det skulle ju vara rätt nice att vara hemma ett par dagar och bara chilla... Åuh.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Tänk på att skänka pengar till välgörenhet nu när du är rik. Det finns flera olika bra, tillexempel Ib & Nellis Flyttfond, Ib & Nellis Reskassa eller Ib & Nellis Fond för Framgång i Utlandet. Finns såklart många andra organisationer som Rädda Barnen och sånt skit, men hur kul är det liksom.

Postat av: mizaru

Jessicas dykfond är rätt bra den också. Dessutom har jag redan investerat pengar i Ib & Nellis Fond för Framgång i Utlandet... Visserligen ett par år sedan, men ändå. ;)

2008-05-22 @ 23:45:04
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback