Ny Blogg... Kanske

Jag borde åka och handla. För just nu så är detta allt jag har i min kyl:
  • 6 öl som blev kvarlämnade i min bil efter Sollefteå resan
  • Ost
  • Smör
Thats it. Inte särskilt inspirerande om man säger så. Hade ju inte så mycket kvar i kylen i förra lägenheten heller förvisso, det var lite på flit så jag skulle slippa flytta en massa sånt. Men känns lite jobbigt nu, för helst av allt skulle jag bara vilja ligga och dega hela kvällen, orkar verkligen inte göra något alls. Men en hemmakväll blir ju 100 ggr trevligare om man har något att knapra på. Sen tänkte jag att middag eventuellt kunde vara en bra idé också. Även fast jag käkade indiskt till lunch.

Usch. Får lite ångest när jag tänker på min gamla lägenhet nu. Den representerar verkligen bara massa otrevligheter just nu. Liksom, rensa garderoben, hur upphetsande är det? Och garderoben är ändå inte det värsta, det är alla lådor i köket och i byrån, och värst av allt är allt SKIT som finns nere i källaren. Egentligen borde jag verkligen bara slänga allt, för liksom, inte som jag saknat det på alla dessa år som det vart nedpackat? Ska försöka vara hård mot mig själv och göra mig av med det mesta, det som är crap slänger jag, resten ska jag försöka sälja på Tradera eller nåt i den stilen. Egentligen skulle jag klara mig alldeles ypperligt bara på det som finns här i lägenheten nu. Vafan ska man samla på sig så mycket crap för?

Funderar på att starta ny blogg. På engelska. Ha som en typ resedagbok för alla som jag känner. Och jag känner ju rätt mycket folk som inte kan svenska... Ibbsie, kan du fixa? Moaha. Vill typ ha undervattenstema på den. Kommer nog fortsätta skriva om vissa grejer i denna bloggen, sånt som jag inte vill att min familj ska läsa och sådär... Inte för att min blogg är särskilt avslöjande som det är. Haha. Men jag vill kunna snacka skit om dem utan att de ser det. Bwahaha.

Nehepp. Om man skulle slita sig från morsans fårskinnsfåtölj (som jag numera använder som datastol) och åka och handla lite stuff, så jag inte tynar bort. Mina revben har börjat synas lite för mycket nu igen, det blir lite så när jag är stressad, har inte tid att äta. Eller snarare så är min hjärna alltför upptagen med att tänka på annat, så hungern blir bortprioriterad.

Har bestämt mig för att skita i att köpa dykdator nu. Känns som att jag kommer få mer inblick i vilken man ska ha och så vidare när jag väl börjar dyka seriöst. Kommer säkert ångra mitt köp om jag impulshandlar någon nu. Måste ju anpassa den efter mina behov, och just nu är mina behov av en sådan lika med noll.

Handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback