I'm Back

Shiit vad konstigt jag mår. Sjukt trött men ändå för uppspeedad för att kunna sova. Har kört hela vägen själv, både upp och ner. Lite roligt var det allt, men blev lite väl mycket när jag skulle lämna av en i Gävle och krångla mig in bland 40 rondeller, och sen en i en förort till Stockholm. Kunde typ ha vart hemma en timme tidigare om jag bara dumpat dem nånstans på vägen liksom. Men men, de hade ju packning och skit.

Det var skitmysigt igår iallafall. Så jäkla fint väder, var ute hela dagen, solade, spelade brännboll och kubb, grillade och gick en liten promenad genom Sollefteå. På kvällen blev det partaj såklart, gick till innestället Bowlinghallen (som för övrigt ligger i "Galleria Gallerian", de har så fyndiga namn där uppe i norr) och vi passade på att actually bowla när vi ändå var där. Jag slog 3 spärrar och en strike, men så missade jag totalt på vissa andra också. Så konstigt att det kan bli så. Bowlandet har dock resulterat i en konstig slags träningsvärk. Plus att jag tror jag fått lite överansträngning smärta i armen och knät av allt körande. Man kan ju liksom inte slappna av i benet, utan måste hålla det spänt hela tiden, så inte så konstigt att man kan få lite ont.

Vet inte riktigt om man kunde kalla detta för reunion dock, eftersom det bara var 7 pers från våran klass som kom dit. Haha. Det var iförsej dem som jag hängde med mest back in the days som kom, så det gjorde inte så mycket. Var lite roligt att träffa en del från klassen under och över också. Sen var det ju smockat med nya studenter som ockuperat vårat gamla hus. Kändes lite konstigt att se nån annan bo i MITT rum. Haha. Det hade till och med samma tapeter fortfarande, vit-rosa randiga med blommor på.... Så snygga! Not.

Har fotat en del, så kanske dyker upp några här... Mesta kommer väl på Fejjan och Bilddagboken om jag orkar.

Nu måste jag försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback