Fattar Inte Vad Jag Vill Ha Sagt Med Det Här Inlägget

Igår natt kunde jag inte sova. Så jag kollade på The Office UK, sista avsnittet, julspecialen. Och shit vad jag grinade på slutet! Helt sjukt. Antingen så var jag trött på riktigt, eller så är jag bara en softie när 2 stycken som så obviously är menade för varandra till slut får varann. Jag tror på det första. Får jag är ju en sån där tuff hård brud som skrattar åt det där som kallas kärlek. Haha. Nej jag vet inte. Vet bara att jag blev alldeles varm i hjärtat av det, vilket inte händer särskilt ofta. Synd att när det väl händer så är det för en serie och inte riktiga livet. Men antagligen så händer inte såna grejer IRL, folk bara stannar kvar i sina sugiga förhållanden, för man vet ju vad man har men inte vad man får. Eller så skiljer de sig efter 25 år och hittar nya efter 3 sekunder. Som antagligen de antagligen kommer skilja sig med 25 år framåt också, good luck att vara en 75-årig singel på jakt. Bwhaha! Okey. Nu är jag helt ute och cyklar känner jag. As usual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback