Familjen Växer

Idag ska jag träffa mina nya syskon. Ja alltså, morsans nya snubbes barn. Min släkt var redan stor från början, och inte blir den mindre med tiden heller eftersom ingen dör (peppar peppar) och massa nya föds eller ingifts i släkten. Inte för att de är gifta än, men det är väl bara en tidsfråga. Upplyste min bror om att hans eventuella telningar kommer ha 3 stycken farfar. Bara en morfar som tur är, men det är väl också bara en tidsfråga tills det blir fler på den sidan också. Känns lite konstigt att träffa dem, mamma bor ju med dem nu, hon är deras nya plastmorsa. Så då borde det ju innebära att vi blir syskon. Även om det inte känns så för fem öre. Kan liksom inte tänka mig att om vi någonsin har en officiell syskonträff att vi skulle bjuda in dem. Iförsej så kanske det kommer med tiden. Meeeen, nu går jag händelserna i förväg igen. Så typiskt mig.

För övrigt så vaknade jag upp med lockigt hår i morse. Hur konstigt är inte det?

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Men vafan.....har det ens gått ett år sedan skilsmässan?

Postat av: mizaru

Hmmm.. Nej, det har det inte. Går fort i svängarna här, bara att försöka hänga på.

2008-05-05 @ 12:12:25
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback