B.O.R.E.D



Fortfarande sjuk, men inte lika illa som tidigare. Så nu är jag mestadels uttråkad. Har kollat på massa you tube klipp (shit va mycket crap det finns) och hittat lite roliga klipp. Denna som jag postade nu är typ så som jag själv skulle reagera om jag blev inlåst i en hiss... Haha. Kanske inte riktigt, men ändå.

Fick ställa in alla mina planer för helgen. Which sucks. Men istället har jag hunnit kolla på Lost säsong 4, alla 10 avsnitt, plus 2 stycken från säsong 3 för att catch up så att säga. Fast idag har jag mest spelat Lego Star Wars. Riktigt kul när man kommer in i det. Roligaste är att man verkligen spelar hela filmerna, nu senast var jag på Degobah system och lärde mig the ways of the force... Haha. Hade han lilla yoda på axlarna och allting. Har skapat en egen gubbe också, Gaylord Johnson. Han har rosa cape och stora solglasögon. Hahaha. Åuuh. Jag är så uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback