Blä. Eller Nåt.

Alla dessa anonyma bloggar får mig bara att inse hur jävla fucked up alla människor egentligen är. Det är som att de i skydd av sin anonymitet kan vräka ur sig vad som helst, och berätta om hur de sårar andra lite hur som utan att ha det minsta dåligt samvete för det. Blir fan deprimerad på riktigt. Människor är fan idioter allihop. Inte för att jag själv är mycket bättre, men jag har iallafall vett att hålla saker och ting för mig själv. Typ varenda liten anonym blogg har ju en tendens att förr eller senare bli outad. Sug på den.

Jag är sjuk idag. Igen. Kan knappt prata. Tror att det är några av mina surfares fel, de var sjuka som attans när de var här. Har inte tid att vara sjuk, jag måste ju flytta. Och jobba. FAN fan fan också.

För övrigt så känner jag inte alls för att blogga längre. Så gör inte det helt enkelt. Men det kommer säkert tillbaka snart. Som allt annat när det gäller mig så går saker i vågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback