Beroende. Igen.

Jahapp. Så var man fast. Igen. Jag tror jag har en släng av beroendepersonlighet, jag blir så totalt inne i något och så är ingenting intressant längre förutom just det som jag är inne på för tillfället. Tills jag tröttnar och det inte är ett dugg intressant längre förstås. Just nu pratar jag om Lego Star Wars. Spelade till klockan 4 igår natt, vaknade nyss (efter att ha drömt om LSW) och allt jag tänker på nu är om jag borde göra kaffe innan jag sätter igång mitt playstation, eftersom det finns en risk at det inte blir av på flera timmar om jag inte gör det. Men egentligen så ville jag gå direkt från sängen till soffan och spela.

Btw så gör min tumme ont från alltför mycket joystick användande. Illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback