Värdelöst

Laj laj laaaa... Har inget att göra. Vi har en liten extra jobbare här nu, han ska tydligen jobba fredagseftermiddagar och på lördagar. Han har snott min verkstadsplats, så nu har jag typ inget att göra. Visserligen är det skönt att slippa montera alla barncyklarna själv, så kanske inte ska klaga. Men å andra sidan så kan männskan ingenting så får ju lägga massa tid på att undervisa honom om de mest simpla saker. Men antar att jag också var lika värdelös en gång i tiden.

B har inte anlänt ännu, fanns inga tåg som han kunde ta som kom fram tills igår. Men han kommer fram nu ikväll, ska hämta han från station vid 11-tiden. Wiee, jag tycker det ska bli askul. Funderar på att köpa ballonger och anordna "välkomstfest", bara på skoj. Roligast vore det om jag hade en skylt. Men det tror jag inte jag pallar. Ha!

Kommentarer
Postat av: a

fin blogg:D

Postat av: a

händer idag? ;)

2008-03-09 @ 12:14:26
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback