I Suck Ass

Ja jag vet. Jag suger på att uppdatera nu för tiden. Mestadels för att det vart fullt upp sen B kom hit. Datorn blir mest använd till att glo på film och serier på kvällstid och på dagarna så måste jag jobba som ett as. Vi ska ha reklamkampanj på fredag-lördag, så det har vart fullt upp med förberedelser inför det. G är helt sepe i huvudet för att han stressar runt så mycket, jag håller på att avlida av frustration på honom. Bråkar typ varje dag. Pallar inte med honom när han är sådär... Suck och pust. Sen så sover B typ hela dagarna och vill vara vaken hela nätterna och glo på grejer och umgås, vilket gör att jag sover typ aslite. Jag är ingen bra människa när jag sover för lite ska jag be att få tala om... Inte bra alls. Måste försöka få till det här på ett vettigt sätt. B ska nämligen stanna nu ända tills han drar tillbaka till USA den 26 mars. Han är trött på att resa runt, vilket jag kan förstå... Egentligen skulle han dragit hem redan i Januari, så resan är redan alldeles för lång liksom. Känns kul eftersom han är en av mina bättre vänner, men samtidigt så förhindrar han mig ju att träffa andra människor, om jag inte släpar med honom förstås. Har försummat många av mina kompisar på sistone iomed att jag vart sjuk och sådär, så det känns inte alltför bra, men men... Han kommer bara vara här ett tag till och sen vette fan när jag kommer träffa människan igen någonsin. Åker ju till Thailand i höst. Och vad han kommer göra vet man aldrig.

Besiktade min bil idag och fick 2 fel på den. Jippie. Ett varav var där när jag köpte den och som G lovade att han skulle fixa innan jag fick den. Lämnade in den på verkstad och allting, men verkstadsnissen fixade inte det problemet. Så jäkla irriterande. Nu säger G att jag ska betala det själv, men jag tycker han ska betala det eftersom han lovade att bilen skulle vara i bra skick och nyservad och grejer när jag tog över den. Åuh... Så onödigt också eftersom jag ändå måste sälja biljäveln snart. Suck och pust igen.

Tror jag behöver äta. Känner mig fruktansvärt lättirriterad just nu. Bläää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback