I Caught You a Delicious Bass

Kollade precis på Napoleon Dynamite. Garvade typ ihjäl mig. Hade glömt hur rolig den är. Har fått hem asmycket bra filmer, så har helgen räddad. Lost är bra, men det kan vara skönt att vila hjärnan från survivor-temat ibland.

A ringde mig för ett tag sedan, undrade om jag ville hänga med och dricka öl. På ett sätt så vill jag verkligen, var liksom 100 år sedan jag var ute och gjorde något, och typ 200 år sedan jag träffade A. Jag tror faktiskt att sist jag träffa henne var på nyår. Det är tamejtusan skandal. Iförsej så var det först Thailand, sen hemma ett par veckor och så Nederländerna, och sen sjuk 2 veckor. Så hade eg bara 2 veckor på mig att träffa henne. Men ändå. Tror dock inte att det är så satans smart att gå ut och supa när man precis legat hemma hur länge som helst, utan att äta ordentligt, spyendes och med hög feber. Så ska ringa och säga att jag inte kan. Sa det nästan när hon ringde också, men som sagt, jag VILL ju egentligen ses. Sucks.

Tror jag ska ägna resten av min helg till att laga all mat som jag köpte igår. Gryta och kyckling wok av olika slag. Mat, film och Lost. Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback