Busy Bee

Åuh, det har vart så mycket på sista tiden. Hinner med mycket, men annat får jag prioritera bort. Sånt som bloggen och att läsa andras bloggar bland annat. Skittråkigt på ett sätt, men på ett annat så hinner jag ju knappt tänka på det så... Heh. Jobbar ju 6 dagar i veckan, 10-18 må-fre, 10-14 lördagar. Jag har B som bor hemma hos mig just nu och det kommer en till CS:are till mig på torsdag. Senaste dagarna har jag lekt KC (KommunikationsCentral) och träffat M på torsdag, en gammal klasskompis på fredag, A och min bror på lördag, A och M på söndag. Samt lagat lasagne och spelat Burnout igår. Helt sjukt. Idag ska jag och B bara ta det lugnt och spela tv-spel som vi var och köpte nu i morse. Hawiee! Star Wars Lego och Resident Evil 4.

Annat som jag måste göra är att gå och ta blodprov imorgon bitti, inför läkarbesöket på tisdag om en vecka, lämna bilen till verkstad eftersom den inte gick igenom besiktningen (sad smiley), och ringa runt till mäklare för att höra hur mycket procent de tar för att sälja min lägenhet. Måste också måla lite där katterna har fuckat upp tapeten. Fan. För mycket för min hjärna att hantera just nu.... UÄÄÄH

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Ursäkta om jag spammar lite, men jag gör lite research till min blogg.

Om du fick välja att penumerera på en tidning (typ Elle, Veckorevyn, Slitz, Cosmopolitan, Café osv), vilken skulle DU välja då?

Postat av: mizaru

Illustrerad Vetenskap... Men den kommer bara ut månadsvis iförsej.

2008-03-17 @ 17:19:08
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback