Strange.

Så. Min 19:e surfare åkte imorse klockan 7 på morgonen. Hon kom hit typ 8 på kvällen, så det kändes lite olönt att ha henne här. Man hinner ju liksom inte göra nånting om folk bara kommer och är här en kväll. Kändes lite konstigt att ha en svensk också som sagt... Vet inte varför egentligen. Men för mig så är det ju lite grejen att få kontakter med folk runt omkring i världen så det blir lättare (och roligare) att resa. Plus att man får utbyta lite kulturella differenser, och öva min engelska. Om det är en svensk som kommer så försvinner ju dom grejerna litegrann. Det är precis som att det blir mycket konstigare om jag har svenskar här, för då är det som att jag skulle kunnat hitta nån på tågstationen och bara släpat hem dem och låtit dem sova hos mig... Fast kanske inte, med tanke på referenser och sånt som man lämnar. Men iallafall. Kändes weird.

Börjar inte jobbet förens klockan 12 idag. Så sweet! Var länge sen jag började så sent. Hoppas det kommer fortsätta så framöver. Pallar inte jobba så mycket som jag gjort länge till. Blir så trött på det att jag vill spy. Ha.

Ikväll kommer det vara apple konvent, och då kanske de släpper en ny macbook. En sån ska jag köpa i så fall. Wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback