Smell Me!

Alltså. Jag luktar så sjukt gott just nu. Var och storhandlade efter jobbet och köpte då matchande balsam till mitt herbal essence schampoo, det med kokosnöt och hibiskus (blåa flaskan) och så köpte jag även ny duschcreme. Gjorde misstaget förut att köpa en med citron och olja, fattar INTE varför. Irriterade mig varje gång jag duschade att jag luktade rengöringsmedel. Allt med citrus luktar ajax. Tycker jag. Så köpte en med honung och vanilj istället. Så nu luktar jag en mix av alla de 4. Och det verkar ju lite udda blandning, men satan alltså. Orgasm i min näsa. Måste nog börja tvätta håret oftare nu. Haha.

Denna helgen kommer bli busy busy. Imorgon kommer en tjej från Schweiz, och en snubbe och en brud från Singapore hit. Egentligen skulle jag bara ha hosted Schweizerskan, men jag är en sucker och kan inte säga nej till desperata små couchsurfers. Så nu får vi trängas lite i 2 dagar. Tjejen stannar kvar tills den 17:e, och över helgen så är det stort CS-möte fullt med aktiviteter, såsom lekar på Djurgården, grillning i Skarpnäck och någon slags utgång på kvällen. På söndag så ska min farmor och farfar fira sin bröllopsdag, det är nån jämn stor sak.. Typ 40 år tillsammans eller nåt sånt. Känner icket för att gå, men kommer väl bli mördad om jag skiter i det. Är ju inte ens min släkt längre, men säger jag det så blir jag väl mördad ännu mer. Eller iallafall arvslös. Och med tanke på hur mycket de håller på med aktier och skit så kanske jag borde dra dit iallafall. Usch. Vilken hemsk människa jag är. Borde få en blixt i huvudet, precis NU. Nehepp. Ingen blixt. Känner mig nästan lite besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback