Flyttat Bloggen Nu Också

När man ändå är i farten liksom...

Cheeses vad hungrig jag blev helt plötsligt. Hmm. Lite mer lasagne kanske? Gjorde en häromdagen, och den blev svingod. Lite väl mycket cayennepeppar egentligen, men jag gillar ju sånt såatteh. Fast jag är sugen på nudlar och kyckling också. Att jag inte börjat utveckla fjädrar än är ett mirakel, eftersom man ju blir vad man äter. Det har jag sett på TV så det så.

Funderar på att köpa en ny kamera när jag ändå måste köpa dykhus. Verkar lite svårt att hitta hus till gamla modeller på kameror, plus att mitt batteri på den gamla börjar ge upp, plus att den börjat ta lite sämre foton sen jag hade den ute och lekte i snön i vintras. Kanske inte det smartaste. Men det var kul! Kan ju ha den som lite slit och släng kamera, och så den jag dyker med som min "ta kvalitets kort" kamera. Ska nog inte köpa någon värsting ändå, vill inte behöva gråta blod om den blir förstörd/snodd.

Har börjat kolla lite på Visa regler och sånt för Thailand, och verkar som att man kan få ett 60-dagars visa x3 på en och samma gång. Då måste man bara åka ut och in ur Thailand var 60:e dag, behöver inte förlänga det eller nåt sånt. Verkar rätt bra tycker jag. Behöver inte ha retur biljett heller.

Imorrn ska jag antagligen hänga med Ibbsie. Vi ska åka på studieresa till Tantolunden. Ska bli mycket intressant. Måste komma ihåg att ta med block och penna för intensiva anteckningar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

va? vart? jag är korkad.

Postat av: mizaru

Hehe, jag flyttade den bara från en server till en annan. Blogg.se som flyttat domän. Fortfarande samma adress och all that jazz.

2008-06-06 @ 00:56:16
URL: http://mizaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback