BikiniÅngest

Var på stan en snabbis efter jobbet. Planen var att försöka hitta en bikini eftersom jag slängde bort mina gamla nu när jag flyttade. Kanske inte sådär jättesmart har jag kommit på såhär i efterhand. Men de hade ändå sett sina bästa dagar. MEN. Fy fan vilken ångest att prova bikini. Varför har alla så satans ful belysning i provrummen för? Hur kan man tycka om att shoppa? Finns fan inget tråkigare, och bikini är det värsta. För man måste klä av sig alla kläder och stå där naken i ful belysning (okey inte naken, men i trosor då) med speglar åt alla håll. Dessutom så finns det inte så många bikinis som jag kan ha. De med bygel funkar icket, har för små boobies. Trekantsmodellen är den jag brukar köra på, men det funkar inte att ha under våtdräkt. Så jag måste hitta nån sportigare variant. Som inte ser ut som att den är sportig. Haha. Det gick sådär. Testade typ 6-7 stycken olika innan jag gav upp. Måste åka till Stockholm eller nåt,  lilla slöddertälje har ju inte direkt världens största utbud. Åuuh. Måste få med mig nån som gillar att shoppa eller nåt. För jag har inte tålamod att gå runt i 100 affärer och testa och hålla på. Fy satan. Blir helt trött i hjärnan bara av att tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback