47 Dagar

Precis insett att jag har 5 veckor av rent jobb framför mig innan jag ÄNTLIGEN får semester. Innan har jag ändå fått lite småledigt iomed midsommar och nationaldagen och sådär.. Men nu är det sex dagar i veckan gånger fem tills friheten infinner sig igen. Något med ångest det ger mig... MEN. Efter två veckor ledighet så är det bara tre veckors jobb tills jag aldrig någonsin kommer vara tvungen att lägga mina händer på en skitig kedja igen! Wohoo! Fy fan vad jag ska fira. Hmm. Med lite lätt addition så borde det bli 48 dagar kvar. Minus idag, så 47 dagar totalt kvar på cykelaffären. Usch.. Låter rätt långt ändå. De här månaderna juni-oktober kan verkligen räknas som de värsta slänga - bort - mitt - liv månaderna någonsin. Bara gå och vänta på att dra... Känns lagom onödigt. Får lite ångest faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback