ZAP!


Jag är grymt peppad inför lördag. Folk har vart hur seriösa som helst och anordnat uppsamlings tävling! Det enda vi vet är att man skulle vara 2-3 personer per lag och att man måste ha egen bil och en digitalkamera per lag... 50 olika grejer har de tydligen kommit på, och man har 5 timmar på sig att göra dem. Ingen aning om vad vi ska göra, men kan ju tänka mig att det är helt sjuka grejer som vi sen ska dokumentera med kameran att vi gjort. Man får 5 poäng för varje grej man gör, och den som samlat ihop flest poäng vinner. Jag och brorsan har fixat så vi får ha stängt på lördag i butiken, så vi kan vara med från början. Klockan 12-17 ska det hålla på. Wiee! Jag ska vara med brorsans tjej och hennes syrra. Vårat lag heter "Sisters In Law" och spelar lite på att vi ju kommer bli det förr eller senare snart. Sen kom vi på att det nog är rätt mycket enklare att kunna göra grejer om man är lite utklädd, så nu ska vi klä ut oss till saker som har med lagen att göra... Haha! Var och köpte grejer idag, E ska vara polis i sån där liten poliströja, pilotglasögon, batong, handbojor och grejer. J ska vara sheriff, hon har köpt sheriff hatt, gevär och stjärna, plus att hon ska tjacka en rutig flanellskjorta och väst. Och jag drog ju nitlotten kan jag säga... Hahaha! Jag ska vara Batman. HAHA! I silverdräkt, kappa och mask. Dräkten är så satans tajt, helt sjukt. Den var för kort också, så fick klippa av den på mitten, så nu kommer jag antagligen få springa runt och visa magen. Ska försöka klämma in ett linne under dock, lite klass får man ju ändå ha. Moaha. Ska försöka klippa till kartongbitar också, som jag kan skriva "POW" och "KABLAM" på eller nåt.. såna batman sounds som i de gamla batman serier från när man va liten. Haha. Sjuuukt kul. Jag vill vinna! Måste ju få pluspoäng för att vi verkligen går in för det tycker jag. Bwaha.

Nu ska jag tvätta. Mindre skoj, men what can you do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback