Svammel

Igår blev jag arg igen. Jag som aldrig brukar bli arg... Vad har hänt med mitt humör egentligen? Jag har iallafall fått leka relationsrådgivare åt två snubbar på sista tiden, försöka analysera deras relationer och varför tjejerna i deras liv gör som de gör. Jag är rätt bra på sånt, vilket i sig är askonstigt, för är jag själv i något slags "på gång" förhållande så har jag absolut noll koll och fattar nada. Det är väl för nära eller nåt. Men iallafall. Den ena har jag coachat via msn ett flertal gånger de senaste veckorna. Om ni undrar varför via msn, så är svaret att han bor i England. Anywho. Jag har gjort ett rätt bra jobb med det och har "haft rätt" flera gånger. Sen skulle vi nödvändigtvis börja snacka om mitt kärleksliv. Eller snarare bristen på det. Han tyckte det var konstigt att jag inte träffa någon. Jag svarade att jag inte ville, eftersom jag skulle flytta och bla bla hela grejen med att inte vilja offra det här nu bara för att jag råkar kära ner mig. Jag menar, det blir ju helt fel i så fall. Om jag åker så kommer jag längta efter en viss person och kan inte njuta av min nya hemvist, och om jag stannar kvar för en person så kommer jag förr eller senare bli bitter för att jag gjorde det. Han kunde inte fatta det alls, tyckte att jag var dum för att jag uteslöt att träffa någon bara för att jag skulle åka iväg och bla bla... Jag blev arg. Och vi börja tjafsa. Fan vad jag hatar msn ibland alltså. Så tycker jag att det är så kass stil när jag hjälpt han som fan att han ska dissa mitt sätt att se saker på. Iallafall. Det verkade som att han trodde att jag höll undan känslor för någon, men sanningen är ju att det liksom inte ens finns någon interessant i närheten ändå. Så inte som att jag behöver anstränga mig för att inte bli kär. Dessutom tror jag att jag knappt kan bli kär längre, vilket passar bra eftersom jag inte vill det heller. Passar mig mycket bättre att vara själv så jag kan göra precis vad jag själv vill, inte anpassa mig och kunna flytta lite hur som utan att känna att det är pissig stil. Ähh.. whatever. Vilket rant-ish inlägg det här blev.

Har typ bestämt mig för att bara ta med handbagage till New Orleans nu. Det är bara 2 timmar och 17 minuter mellan mina flyg i Newark, och jag måste checka ut och in mitt bagage där i så fall. Lag på det tydligen. Om flyget går precis i tid så är det kanske inga problem. Men om det inte gör det.... ja då är jag fucked. Och jag kan bara se framför mig hur jag står där och väntar på min väska som kommer ut sist säkert bara för att jag ska vidare, sen springa runt på en vilt främmande flygplats och försöka hitta vart jag ska. Så mycket lättare om jag bara har en ryggsäck. Får väl packa lätt eller nåt. Dessutom så behöver jag ju bara packa sommarkläder, de borde inte ta så stor plats. Och rakhyvel får jag väl köpa en engångsvariant och samma sak med hudkräm och sånt crap. Finns väl där liksom. Enda tråkiga är ju bara om jag hittar massa grejer jag vill köpa i NOLA, då har jag inte plats... Hmm. Men ja. Får väl vara värt det.

Fuck it, jag är så satans trött. Varför är jag fortfarande vaken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback