Undrar Om...

...man kan gå in ett par skor på 2 dagar... Hmm. Jag har ju begränsat med utrymme nu när jag ska packa till New Orleans, allt måste få plats i en ryggsäck. Och att bara ha med sig ett par skor i form av ett par converse till ett ställe där det är 35 grader varmt kanske inte är så jäkla smart. Men i så fall måste jag åka förbi en sväng på apoteket och köpa compeed. BÄSTA plåstren ever. Börjar redan få resfeber. Hade svårt att somna igår. Jag oroar mig för alla byten av plan... Måste liksom funka perfekt allting om jag ska hinna. Dessutom är ju jag bäst på att oroa mig för alla möjliga scenarion sådär i förhand. Helt i onödan allt som oftast förstås. Meeeen. Skit samma. Det löser sig ju, på ett eller annat sätt.

Nehe. Om man skulle cykla till stan och köpa de där satans plåstrena då. Borde kolla efter en väska också, med dragkedja. Det jag använder som väska nu är en tygpåse, och att ha pass, pengar och alla såna viktiga grejer liggandes löst i en sån kanske inte är så smart.... Heh.

Kommentarer
Postat av: mady

baah nu kom jag också och tänka på det bara för du sa det :P damn.. mm det här med namn är svårt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback