Tubing

Jahapp. Er fick man ju inte mycket hjälp av må jag säga. Skit samma då, får väl behålla håret tills jag kan komma fram till ett beslut själv. Tack Hanna för ditt input, nu får du som du vill. Moaha.

Jag har fått en ny sak att ha beslutsångest för, så det är nog lite därför som mitt hår issue får vänta. Jag har seriösa funderingar på att dra på en liten roadtrip medans jag är i New Orleans, nämligen till detta
event, det är lite folk i NOLA som funderar på att carpoola dit. För er som inte orkar klicka på länken (jag vet, jättejobbigt) så handlar det om att åka på en stor badring typ nerför en stor flod i Texas. I floden så umgås man, badar, solar, dricker öl och relaxar. Låter jäkligt soft tycker jag! Grejen är ju att det ligger typ 8 timmar bort, så planen är i så fall att åka torsdag-måndag och stanna på lite ställen på vägen. Det som är bra med detta är ju att jag får se lite mer av USA än "bara" New Orleans. Det dåliga är att jag kanske inte hinner vara tillräckligt mycket i NOLA i så fall. Det blir ju typ bara 5 dagar kvar om jag är borta de där dagarna. Om B kan hänga med så är det lugnt, men om han måste vara hemma och jobba så känns det lite boring... Iförsej. Om han ska jobba så skulle jag ju ändå bara få sitta på hans jobb och glo. Hmmm. I don't know. Skulle vilja vara kvar längre! Damnit. Ska kolla om jag kan boka om min biljett hem... Så jag kan åka tillbaka till Svedala typ en vecka senare eller så, fuska lite på jobbet. Vafan, de klarar sig väl själva ett par dagar där till? Grejen är att jag tror att det kostar ett par tusen att boka om biljetten. Men får se hur det känns när jag är där. Om jag verkligen vill stanna så LÄTT att jag bokar om biljetten. Skiter i att jag ska jobba egentligen. Vad ska de göra? Sparka mig? Jag ska ju liksom ändå sluta sista Augusti. MOAHAHA!

Tror nog att det blir en roadtrip ändå. FATTA GRYMT! Roadtrip runt lite i USA, hänga med lite random roliga människor, hitta på skojiga saker på vägen och så åka på en stor gummiring en hel dag. Wiieeee! Fy satan vad pepp jag är inför min semester. Kommer bli the best ever!

Kommentarer
Postat av: Hanna

när livet känns grått ska jag tänka "jamen jessica lyssnade i alla fall på vad jag sa" ;P

Postat av: mizaru

Jamen visst! Det är ju inte så pjåkigt tycker ja! ;P

2008-07-24 @ 22:43:12
URL: http://mizaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback