Jävla AS

Okey. Nu är jag säkert lite sådär överdrivet förbannad just sådär i stunden, men jag känner mig fan sur och måste avreagera mig. Jag ska nog inte ha fler surfare på ett tag. Pallar inte behöva ta hänsyn till folk hela tiden. Blir lättirriterad. Som nu, jag har ont i huvudet och skulle helst av allt vilja ligga nedbäddad i min säng och sova, men vad jag gör jag? Jo jag sitter och dricker rödvin (skitbra för huvudvärk, jag lovar) och spelar Guitar Hero. Varför? Jo för att min surfare hade köpt vin och ville fira för att han fått sitt nya pass efter att ha väntat i 5 timmar på ambassaden. Och det är väl i sig okey kanske, men så försökte jag spela en låt på Hard nu och det gick ändå rätt okey, tills han börja skrika att jag sög och att han ville att jag skulle misslyckas. Visserligen så skämtade han säkert, men jag blev ändå irriterad, för jag höll på att klara låten och så håller han på sådär så jag tappa koncentrationen. Skitdum grej att bli irriterad för I know, men vafan. Som sagt. Borde inte ha fler surfare på ett tag och kommer inte ha det heller. Jag vill kunna göra det jag vill göra när jag vill göra det. Jag vill kunna sova naken. Är det för mycket begärt eller? Blää. Men en natt till och sen är jag friiii. Moahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback