GH3 vs GH2

Vart och spelat Guitar Hero hos min bror i flera timmar nu. Japanen följde med, och våra fördomar om att asiater har fallenhet för tv-spel besannades med råge. Han greppade gitarren och spelade igenom easy låtarna hur lätt som helst. Typ 90% på alla. Första gången han prövade spelet liksom... Blev nästan lite sur. Spelade GH2, och jag tycker det hade mycket roligare låtar än 3:an. Hade det trevligt iallafall, en alldeles lagom lördagskväll tycker jag. 

Mer om den här gelen som jag har i fejset. Har börjat känna av att den är stark nu. Inte genom fnasighet eller så, utan genom att det känns som jag har vart ute i solen och bränt mig. Precis exakt så känns det. Lite dumt eftersom resultatet antagligen kommer bli tvärtom, istället för att bli brun så blir jag blekt. Men. Om jag nu kan slippa kortison och finnar så får jag väl genomlida det hela. Bara... ehm... 3 veckor kvar. Haha.

Nu ska jag sova. Japanesen har redan hoppat i myskläderna och bäddat ner sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback