Fuskis

Jag har sjukanmält mig idag. Jag är inte sjuk. Bara jävligt sliten, pallar inte. Visserligen så har jag lite ont i halsen, känner mig helt svullen runt ögonen och känner mig... ledsen. Men jag tror inte det riktigt räknas som sjuk. I huvudet eventuellt. Kände bara att jag verkligen behövde en dag att bara vara på... En kväll hit och dit räknas liksom inte. Jag behöver semester tror jag. Har jobbat non stop sen Februari, om man inte räknar den där lördagen som jag fick ledigt för att åka till Sollefteå. Lusten att jobba försvann ju den dagen jag bestämde mig för att dra till Thailand, nu har det bara vart en enda lång väntan. Vem har en 8 månaders lång uppsägningstid liksom? Jo jag. Tydligen. Iförsej så kanske det är bra att jag kan spara lite pengar och sådär, men så mycket sparar jag ju ändå inte av lönen. Ligger ju redan x antal tusen över budget tack vare att lägenhetsförsäljningen gick så bra, och allting kostar ju mer här i Svedala ändå. 

Men. Bara två och en halv vecka kvar till New Orleans. Och efter det bara tre veckor tills jag är FRI! Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback