Thai Thai

Sitter pa ett internetcafe som jag lyckats hitta.. Vart pa nagra andra innan, men de har vart asskabbiga och knappt haft fungerande keyboards, sa att skriva blogg med ett sant har kants sadar...

Hittills sa har det mesta funkat bra. Flygresan var okey, sov som en gris mestadels av tiden... Ha! Stackars mina medpassagerare. Sen tog det forvisso over 5 timmar att ta sig fran flygplatsen till hotellet, det sog ju en aning. Blev massa forseningar och sant. Iallafall. Hotellet ligger i varsta djungelklimatet, hur coolt som helst. Bor i en bungalow mitt bland alla bambus och vaxter, skulle kunna bo dar forevigt. Alskar grona vaxter. Dock ar det ratt turistigt, men det hade jag ju forvantat mig... Farsan ar ju inte den mest aventyrliga personen jag kanner. Iallafall inte nu langre. Men hey, det ar gratis semester! Jag klagar icket.

Ska nog aka till Phi Phi Islands imorrn, har snackat med R fran Couchsurfing, och det ar fortfarande okey att jag kommer dit. Ska nog stanna dar ett par dagar, far se hur lange det blir. Beror pa ratt manga faktorer, bland annat om R ar shysst eller en total douchebag, hur dyrt det ar att hanga dar, hur mycket jag gillar stallet och sa vidare. Ska iallafall dyka minst 2 ggr dar hade jag tankt. Skippar dock att aka till Similan Islands, det ar for langt bort och jag pallar inte stressa runt pa min semester. Dessutom sa har CS-snubben som jobbade pa ett dykplace dar precis slutat. Sa det kanns liksom inte som att det var meningen att aka dit... Men far se iforsej, kanske blir sjukt uttrakad. Kanner mig namnligen en aning bored redan nu. Det ar liksom alltid samma saker man gor nar man ar pa sana har chartergrejer. Usch. Ska paminna mig sjalv om att aldrig aka pa en igen. Om det inte ar gratis... Haha!

Nehepp. Nu har solen kommit fram sa ska bege mig ivag till stranden. Solbranna here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback