Möss Ikväll

Nämnde lite försiktigt för G att jag planerar att dra i höst. Han svarade med att säga att "rent teoretiskt" så skulle jag ju kunna få vara ledig i 4 månader över vintern varje år, så jag kan åka iväg och jobba som divemaster. Det vill säga, jobba säsong på 2 ställen. Här i Sverige över cykelsäsongen, dvs vår & sommar och turistsäsongen i Thailand, dvs höst & vinter. Hmm. Helt fel är det ju inte. Vet inte hur mycket det finns att göra i Thailand över sommaren. Men det beror ju på lite också vad jag ska göra i Thailand. Om jag kan hitta på ett tillräckligt bra sätt att tjäna pengar så kan jag ju bara dega där över sommaren. Eller resa runt lite i Asien sådär i allmänhet. I dont know. Känns lite som en Svensson half way idea. Borde ju göra det fullt ut liksom. Chansa lite. Bära eller brista. Utan en back up plan. Bryta lite mönster. Jag som alltid oroar mig, planerar och tänker för mycket. Tror det skulle vara bra för mig.

Anyways. Ikväll ska jag tydligen på MouseClub med N och hennes polare. Var rätt länge sen jag var ute och svängde i flatkretsar, har försökt ta en paus från den världen. Blir liksom lite overload ibland med alla intriger och skit som jag antar uppstår i alla små kretsar där alla känner alla (eller iallafall vet vilka alla är). Känner mig inte så pepp, mestadels eftersom mina sömnvanor fortfarande är fucked up. Gick upp 7 i morse. Kanske ska försöka ta en liten tupplur efter jobbet, annars kommer nog kvällen sluta med att jag kommer somna mot nån random butchflatas axel. Ha!

Kommentarer
Postat av: Majs

Du är varmt välkommen ikväll. Men jag uppmanar dig och dina vänner att komma i tid :)

Majs

Postat av: mizaru

Tackar! Vi skulle försöka vara där senast 11 enligt N.. Är det i tid? =P

2008-01-26 @ 12:05:31
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Majs

Vet inte vem du menar enligt, N. Men jag har uppmanat alla att komma i tid.

Vi öppnar 20 med karaoke :)

2008-01-26 @ 13:15:41
URL: http://www.gaykvitter.blogg.se
Postat av: mizaru

Alltså, vännen som jag ska gå med har sagt att vi bör vara där till klockan 11. Hon menar att det är "i tid"... Men det kanske är för sent? Vill ju helst inte stå i kö i 100 år. =S

2008-01-26 @ 13:20:08
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Majs

Aha, jag 23:00 borde vara en bra tid :)

2008-01-26 @ 14:44:20
URL: http://www.gaykvitter.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Vilka problem det finns.

Iallafall, gör nu ingen sådan där halvdan svensson-idé, sånt gör man när man är 20 år gammal och inte riktigt vågar ut i stora vida världen. Eller om man har en dotter som heter Nova.

Dessutom kommer Stumpy bli ledsen om du inte ska vara där hela tiden. Långdistans på sådana avstånd fungerar aldrig.

2008-01-26 @ 23:32:14
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Johänes: Jo jag vet.. Men ibland så får jag lite freak outs, det är liksom ett stort steg. Men jag ska absolut göra detta fullt ut, eller inte alls. Och inte alls är inte ens ett alternativ. Om jag inte blir påkörd och blir helförlamad vill säga. Ha!

2008-01-28 @ 18:16:59
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback