Kortslutning

Fick sluta tidigare på jobbet idag bara för att jag var så satans otrevlig. Haha. Om jag inte får sova så blir det lätt så. Jag är dessutom världens sämsta på att dölja mina känslor, så är jag på pissigt humör så märks det. Kanske inte världens bästa personlighetsdrag, men folk jag känner behöver iallafall inte oroa sig för att jag inte säger vad jag tycker/känner... Heh. Försöker iförsej hålla igen lite, har märkt att det skrämmer folk när man är för öppen med ens känslor. Vilket jag tycker är konstigt. Flesta säger att de vill att man ska vara ärlig, men sen när det väl kommer till kritan så förväntas man spela det där jävla spelet där man ska låtsas vara ointresserad ena dagen och sen skicka nåt halvgulligt sms som kan tolkas både på det ena och det andra sättet andra dagen. Fan vad jag hatar sånt. Fast iförsej. Jag kanske inte ska säga nåt. Är någon för på mig så får jag lite panik också... Haha. Åuh. Damnit. Jag kommer nog förbli singel för evigt. Inte för att jag har några problem med det faktiskt. Det där med förhållanden är överskattat. Det enda folk som är tillsammans gör är ju att klaga på varann ändån. Och vara otrogna eller iallafall flörta lite "oskyldigt" med någon annan. Jag blir faktiskt förvånad. Så många som jag verkligen trott har det bra tillsammans, som sagt att de är så kära och älskar varann så jävla mycket, och så går de ändå och knullar nån annan på fyllan. Liksom why? Jag har aldrig fattat det där. Hur bra är fylleknull ens? Bah.

Oj vad jag svamla iväg. Skulle inte alls skriva om sånt där... Haha. Det jag tänkte skriva var att jag verkligen borde ta tag i mig själv och STÄDA nu när jag fått sluta tidigare och allt. Men mina 4 timmars sömn inatt gör att jag inte riktigt känner mig motiverad. Inte ett skit motiverad faktiskt. Undrar om jag kan gå upp tidigt imorrn och städa istället? Har ju ändå vaknat runt 7 varje morgon. Men om jag gör så kommer jag garanterat vilja sova imorrn bitti... Åuh. Fuck ass vad jobbigt. Fuck ass? Jag är fan dum i huvudet just nu. Sluta skriv männska.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, man måste gilla din förmåga att tappa tråden, den är mycket underhållande :)
Jag har heller inte förstått varför folk å ena sidan hyllar ärlighet och rakhet när det å andra sidan inte verkar vara uppskattat. Jävla pack, helt enkelt.

Postat av: mizaru

Tappa tråden är något som jag är mycket bra på. Mina tankar liksom bara spinner iväg och så följer fingrarna efter på tangentbordet. =P
Japp. Folk är pack. Ännu mer när de är packade. Moaha.

2008-01-22 @ 18:22:03
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Nyckelord "fylle".

2008-01-22 @ 20:03:53
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

/agree

2008-01-22 @ 20:37:10
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback