"Kooonstit Vaa?"

Wiee, fick sova till halv9! Sen tyckte Serlot att jag var för himla tråkig och började jama och klättra runt på mig. Insåg att jag aldrig skulle kunna somna om ändå, så gick upp och då gick kattfan och la sig och snarkade. Varför ska det alltid vara så? Katter är konstiga.

Sorry att jag tjatar om videon jag la upp, men kollade på youtube nu och det är 3 stycken länkar till den. Vet ju vart en av dem kommer ifrån (daah), men de andra 2 då? Vem fan vill länka till en 7 sekunder lång video av en idiot som leker med transformers? Weird indeed.

Borde börja förbereda maten inför ikväll. Rensa fläskfilé.. Jippie. Fy vad jag hatar rått kött. Så vidrigt. Synd bara att det är så satans gott när det väl är klart.


3 poäng till den som vet var citatet kommer ifrån.

Kommentarer
Postat av: t

ok nu ska jag inte fega ur utan kommentera!
you tall woman!du vet ju att meat is murder!!Mohaha!
Ha en bra dag,eheh!

2008-01-23 @ 11:43:24
Postat av: mizaru

T: Wohoo, grattis till din första kommentar i denna ypperliga blogg. ;)
Och ja, jag är medveten om att det är mord, men vad gör man? Mina smaklökar hotar med att mörda mig om jag slutar, så det är dom eller mig helt enkelt.

Postat av: Anonym

Tack!hehe.
Nä det är nog bäst att lyda då!Det är ju ett litet dilemma sånt där,äta eller ätas ;P
Själv åt jag köttfärssås nyss.Scary stuff!

2008-01-24 @ 17:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback