En Sån Dära Meningslös Lista

Åh. Min nacke är mongo. Har värsta stora muskelknuten där sen i lördags natt när jag sov på den dära soffan. Utan kudde. I samma ställning i 7 timmar. Damnit.

Jag är uttråkad också. Därför har jag snott denna listan från Hanusi.


namn - Jessica
födelsedag - 25 November
hemstad - Södertälje just nu, men snart blir det andra bullar.
ögonfärg - Blå
hårfärg - Brunt
längd - 1 meter och 80 centimeter
högerhänt/vänsterhänt - Höger, men kan knappt skriva läsligt för hand längre. Dataskadad.
civilstatus - Singel
värsta ovanor - Får nog fråga någon annan om dem... Men ja.. Pillar på min näsring, överanalyserar, humörsvängningar. Should I go on? Haha.
stjärntecken - Skytt
skostorlek - 37-38. Och ja, jag har ypperlig balans, thank you very much.
är dina föräldrar skilda - Ja x2
skor i dag - Barfota
svagheter - Som att jag skulle avslöja dem här? Mina ärkefiender kanske läser.
rädslor - Att allt går åt helvete och jag slutar mina dagar som en 98-årig loser
mål för året - Spara pengar, Flytta till Ko Phi Phi, ta min masters i scuba
det första du tänker på när du vaknar - Jävla asshole väckarklocka/katt
när går du & lägger dig - Mellan 12-04 beroende på
mest saknade minnet - Man ska inte älta det förflutna
ANTAL
antal killar du kysst - Öhm... Ingen aning. Mina gymnasieår var pinsamt hångelöverförfriskade.
tjejer - Öhm... Ingen aning. Mina gymnasieår var pinsamt hångelöverförfriskade.
antal förhållanden - Typ... 7
antal syskon - 2 brorsor, 1 syster
antal piercings - Just nu är det bara 1
antal tatueringar - 3 (eller 6 beroende på hur man räknar)
FRAMTIDEN
namn på barn - OM det blir barn så tänkte jag adoptera och då har de ju redan namn
vad vill du bli när du blir gammal - Som att jag skulle veta det nu?
drömjobbet - Divemaster just nu.
FAVORIT
mat - Thaimat, indiskt, kyckling (gärna i kombination med de 2 första)
sport - Nej tack. Om inte scuba/klättring/longboard räknas
djur - Katter har jag 2 stycken som är mina favvosar
glass - Cookies and Cream
godis - Saltlakrits
låt - Ändras dagligen, men just nu Population Stone med Swimfaster Godwhispers
nummer - Varför ska man ha ett favoritnummer?
tuggummi - Det som finns tillgängligt
helgdag - Midsommarafton
årstid - Sommar
tandkrämsmak - Potatis (vafan, finns väl inga olika?)
radiostation - P3
HAR DU NÅNSIN
varit kär - Jag trodde det, men nu är jag inte så säker. Jag är rätt bra på att övertala mig själv om saker. Har älskat många, men det är en helt annan sak.
rymt hemifrån - Jodå, men hann tröttna innan nån märkte det. Haha.
föreställt dig ditt ragg naken - Om jag kommit så långt i ett ragg så har jag nog redan sett dem nakna. Moaha.
skolkat - Jo.. Mitt motto var "gymnasiet är frivilligt"... =P
sovit utomhus - Ja.. vem har inte det?
gråtit i skolan - Grina är lite av min thing.
spytt i skolan - Ja. Var lite bakis.. he.
velat bli modell - Nä, inte egentligen. Många har sagt att jag borde dock.
sett en död människa - Faktiskt inte.
druckit alkohol - Ehh.. Ja. (Nu inser jag att den här listan är gjord för fjortisar)
ätit sushi - Nej. Allergisk mot fisk. (Ja det är sant)
THIS OR THAT
cider/öl - Örl.
pepsi/cola - Cola
mc donalds/burger king - Max
kärlek/sex - Båda?
choklad/vanilj - Choklad i 99% av fallen.
jordgubbar/blåbär - Ingetdera.
kött/veg - Kött! Yammi.
tv/film - Film
gitarr/trummor - Trummor är coolare
adidas/nike - Adidas helt klart
kinesiskt/mexikanskt - Mexikanskt, kinesiskt är rätt äckligt egentligen
kakor/paj - Kaka kaka kaka kaka kaka (kakmonstret!!)
mtv/vh1 - MTV (jag är väl inte 74 år)
blind/döv - Om jag var tvungen att välja eller vadå? Ehmm. Blind, bara för att jag inte skulle klara mig utan musik.
KAN DU
gå ner i splitt? - Inte sen jag var 10 år
skriva med båda händerna - Ja, men man kan inte tyda vad jag skrivit
vissla - Jo, lärde mig för 2 år sen.. hehe
blåsa en bubbla - Tuggummibubbla ja.
rulla dig tunga i en cirkel - Ja
ha dina ögon i kors - Bara med hjälp av ett finger.
nudda näsan med tungan - Nope.
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade - N fick en hejdå kram
du pratade i telefon med - Pappa
du msnade med - Ibbsie
du kramade - N
du skällde på - Mamma när jag fick vänta i 100 år när jag skulle hämta henne
SENAST DU
skrattade - Jag kommer inte ihåg sånt
grät - Igår kväll när jag och N tittade på Juno
filmen du såg - The number 23
tuggade tuggummi - Igår
drog ett skämt - Öhh.. Ingen aning. Kan inga skämt.
sjöng en sång - Jag sjunger inte. Eller, det är min officiella ståndpunkt iallafall.
VAR ÄR DU
vad ser man utanför ditt fönster - Same old same old.
lyssnar du på musik nu - Nä
om ja, vad -
vad har du på dig - Sunk-kläder. Dvs mjukisbrallor, för kort linne, för stor munkjacka
vad är det på din musmatta - En mus. Daah!
HAR DU NÅGONSIN
blivit kallade hora - Jo, det har nog hänt.
ljugit om din ålder - När jag var yngre.
bråkat utan anledning - Kanske.. På grund av de där humörsvängningarna.
HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol - Ja
rökt - Om jag ska vara ärlig så... Ja. Fy mig.
shoppat - Jo, köpte thaibrallor i Ko Phi Phi
skejtat - Nä, det är vinter ute
bakat - Nej, inte senaste månaden
motionerat - Räknas dykning?
solat - Jo, det är rätt soligt i Thailand.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rökt!? Hahahahaha herregud.

2008-01-29 @ 00:50:45
Postat av: mizaru

Inte cigaretter. ;P

Postat av: Anonym

Nej det har väl inte undgått någon att du röker CRACK.

2008-01-29 @ 09:00:11
Postat av: mizaru

Eller hur.

2008-01-29 @ 12:30:24
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback