Darrhänt

Åh vad jag hatar att jag inte kan andas. Har överdoserat astmaspray på sista tiden, går runt och skakar mest hela tiden. Blir helt darrig av astmamedicinen nämligen. Men hellre det än att inte andas. Behöver liksom sån dära luft för att överleva tydligen.

Är inte ett dugg trött. Sov som sagt till 3 idag. Kanske inte sådär jättesmart såhär i efterhand. Hmm. Blev hungrig nyss och hetsåt kinapuffar, så den sockerchocken plus astmasprayen jag precis tog lär ju hålla mig uppe ett tag till.

Börjar få lite ångest över att jag måste göra mig av med mina bebisar. De är ju så söta! Precis när jag kom hem från Thailand så hade jag liksom vant mig lite vid att vara ifrån dem, men nu så har jag vant mig vid att ha dem istället. Får liksom ont i hjärtat av kärlek när jag tittar på dem. Ibland vill säga, ibland är dom bara jobbiga. Haha. Men ja... Måste verkligen hitta nåt bra ställe för dem att vara på. Tror de kan göra någon kattälskande människa mycket lycklig.

Mjaoo. =^_^= Prr prr prr prr prr. Haha. Åh. Jag känner mig konstig.

Ska nog lägga mig och halvkolla på lite family guy eller nåt och hoppas att jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kinapuffar gör sig bäst om man hetsäter dem, av någon anledning...

Postat av: mizaru

Ja, de gör ju det. Fast igår var det så att jag egentligen inte var sugen, men det var så lite kvar i påsen så jag var ju bara tvungen att äta upp det. Haha. Lite små tvångstankar sådär har ju aldrig skadat nån.. Ehh.

2008-01-30 @ 11:09:25
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback