Syster Yster

Jag känner mig lite deprimerad idag. Vet inte riktigt varför. Drömde jättemycket om min lillasyster inatt, kanske är därför... Har nog lite dåligt samvete för att jag aldrig träffar henne. Bio-pappa ringde igår också och jag svarade inte. Kanske därför jag mår såhär... Kanske borde ringa upp. Usch, jag tycker det där är så svårt. Kan inte bestämma mig för om jag ska utesluta honom ur mitt liv helt eller inte. Om jag gör det så mister jag ju min lillasyster också automatiskt, vilket inte känns rätt. Farmor kommer bli så ledsen också. Antar att det kommer ge sig automatiskt när jag flyttar i vilket fall som helst, så borde inte tänka på det så mycket.

Helt galet mycket det snöar ute. Guess I'm staying in today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback