So Damn Sad

Usch.. Jag känner mig helt ledsen nu. Har lagt upp annonser på Stockholms och Södertäljes katthem om att Marsei och Serlot söker nytt hem... Har försökt höra med folk jag känner, men ingen vill eller kan ta dem. Känns hemskt att behöva lämna bort dem. Vet inte hur jag ska klara det den dagen jag faktiskt ska lämna dem i sitt nya hem. Kommer grina ögonen av mig. Börjar fan grina bara jag tänker på det nu. Måste försöka tänka på min astma, mina skakningar, hur sjuk jag är hela tiden och på att jag ändå bara kommer kunna ha dem tills i oktober ändån när jag åker bort. Hoppas verkligen på att någon snäll person får dem. De är verkligen helt jäkla underbara katter. Alla som vanligtvis inte gillar katter gillar Serlot och Marsei. Mina små bebisar... Åhh.. Usch. Pallar inte tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback